Back home

12 februari 2016 - Hoensbroek, Nederland

Hallo allemaal,

We zijn inmiddels alweer een week thuis en zijn al weer helemaal gewend aan het nederlandse leven. Ja ... zes maanden reizen gaat snel voorbij, maar terug in je oude patroon gaat toch verbazend sneller. Bij thuiskomst hebben we eerst onze familie verrast en vervolgens in onze oude nederlandse routine gestapt.  Maud is weer aan het werk en Roy zorgt dat alles thuis weer op orde komt en zal op zoek gaan naar een nieuwe baan.

We hebben heel veel meegemaakt in de afgelopen maanden en dit heeft wel degelijk impact gehad op ons. Maar we zijn vooral trots dat we dit hebben MOGEN meemaken en het samen beleefd hebben. Nu is het tijd dat we met veel plezier terug kunnen kijken naar  de vele mooie, indrukwekkende en prachtige belevenissen.

Nogmaals hartstikke bedankt voor de leuke reacties, we vonden het erg leuk om elke keer te lezen hoe jullie ons gevolgd hebben en daarop reageerden.

Bedankt en tot ziens :)

Groetjes Roy en Maud

1. Henk:
    12 februari 2016
    Ben blij en trots dat jullie zo`n reis hebben ondernomen, maar nog blijer dat jullie onbeschadigd weer terug zijn. Tot zondag.
  2. Anja:
    12 februari 2016
    Was zeer interessant om jullie te volgen . Gelukkig weer heelhuids thuis
  3. Eric:
    13 februari 2016
    Leuk om jullie weer te kunne zien. Wat een voorrecht voor jullie 2 om dat te mogen mee maken! Wie kan dat nu vertellen wat jullie hebben ondernomen....
    Thailand was super leuk om jullie 2 op te mogen zoeken en die tijd zal ook ik zeker niet vergeten. Mooi dat jullie veel film materiaal van de reis hebben...ennuh....de filmpjes van jullie parachute sprong..dat kun je nooit zo vertellen als je naar die beelden kijkt.
    Houd van jullie...x eric
  4. Marjolein:
    13 februari 2016
    Heel blij dat jullie heel huids thuis zijn en zo'n mooie tijd samen hebben gehad, trots op jullie XXX
  5. Els van den Brink:
    13 februari 2016
    Inderdaad gelukkig weer heelhuids thuis met een heeeeeeeeeele rugzak vol ervaringen !!
    Heb genoten van jullie reisverhalen en hoop jullie gauw te zien.
    Liefs Tante Els xx
  6. Desiree en Hans:
    13 februari 2016
    Super blij dat jullie het zo geweldig gehad hebben!
    En natuurlijk ook super blij dat jullie weer gezond en wel thuis zijn en daar stonden ze zomaar ineens voor onze neus
    Heb al wat gezien van de foto's en film, maar ben benieuwd naar de rest, en nu op haar de volgende (vakantie)ervaringen!!!
  7. Frank Hovestadt:
    13 maart 2016
    Bedankt voor de leuke verhalen en dit zullen jullie ook nooit meer vergeten. Succes met alles en een warme groet uit Saudi Arabie